Dades de la Seu Electrònica
La titularitat d'aquesta seu electrònica correspon a l'Ajuntament de Terrassa.
La gestió i administració de la seu electrònica correspon al Servei d'Organització i processos. Els òrgans de l'Ajuntament i els organismes públics que en depenen són responsables, en l'àmbit de les seves competències, de la integritat, veracitat i actualització de la informació, dels tràmits i dels serveis que es troben a la seu electrònica
Canals d'accés
L'accés a la seu electrònica pot fer-se des de qualsevol ordinador connectat a Internet.
Hora oficial
És l'hora oficial usada en aquesta Seu. S'obté del mateix servidor de la Seu Electrònica, tal i com estableix l'article 31.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Política lingüística
En compliment de l'article 15.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, pel que fa a la garantia d'ùs de les llengües oficials de l'Estat, aquesta Seu electrònica incorpora, per a les persones que així ho desitgin, la possibilitat d'utilitzar el sistema de traducció automàtica al castellà de Google.
D'acord amb el Reglament per a l'ús de la llengua catalana a l'Ajuntament de Terrassa i la Llei 1/1998, de 7 de gener, de política lingüística, els ciutadans poden sol·licitar la versió en llengua castellana de qualsevol document publicat en aquesta seu electrònica, mitjançant aquest formulari o bé trucant al telèfon d'informació 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa).
Calendari de dies inhàbils
El còmput de terminis es troba regulat per l'article 30.3, Capítol II del Títol II de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Calendari oficial de festes laborals per a l'any 2021
Ordre TSF/81/2020, de 14 de juny, per la qual s'estableix el calendari oficial de festes laborals per a l'any 2021 (DOGC núm. 8156 de 17.06.2020)
- 1 de gener (Cap d'Any)
- 6 de gener (Reis)
- 2 d'abril (Divendres Sant)
- 5 d'abril (Dilluns de Pasqua Florida)
- 1 de maig (Festa del Treball)
- 24 de juny (Sant Joan)
- 11 de setembre (Diada Nacional de Catalunya)
- 12 d'octubre (Festa Nacional d'Espanya)
- 1 de novembre (Tots Sants)
- 6 de desembre (Dia de la Constitució)
- 8 de desembre (La Immaculada)
- 25 de desembre (Nadal)
Festes locals 2021
Ordre TSF/204/2020, de 30 de novembre, per la qual s'estableix el calendari de festes locals a la Comunitat Autònoma de Catalunya per a l'any 2021 (DOGC núm. 8285 de 02.12.2020)
- 1 d'abril (Dijous Sant)
- 5 de juliol (Festa Major)
Formats i mida dels fitxers i documents admesos
Els formats de fitxer acceptats en els documents adjunts a les sol·licituds són els següents:
- Documents de text: pdf, odt, doc, docx, rtf, txt, ods, xls, xlsx
- Imatges: jpg, tif
- Videos: mpg, avi
- Plànols: dwg, dxf, dgn, shp, gml
Mida màxima de cada fitxer: 30 Mb
Certificats digitals admesos
Requeriments tecnològics
Catàleg de dades interoperables
Dades i documents que no cal aportar en les gestions amb l'Ajuntament de Terrassa segons l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Certificats digitals usats a la Seu
La Seu Electrònica no usa una única adreça web, sino que n'empra vàries, per diferents usos, i totes amb les mateixes garanties de seguretat:
- Seu Electrònica de l'Ajuntament de Terrassa
- Administració Oberta de l'Ajuntament de Terrassa
Nota: Per validar els segells de seu electrònica podeu usar el Servei de Validació de l'Agència Catalana de Certificació, posant l'adreça web que volgueu validar.
Dins de la mateixa Seu, s'emeten i signen documents amb diferents segells electrònics:
- e.FACT, servei de Factura electrònica (certificat emès per Verisign)
- Segell d'Acreditació de Domicili
- Segell del Registre Electrònic de l'Ajuntament
- Segell de Contractació Administrativa
Nota: La validació d'aquests certificats es fa mitjançant la signatura feta en els documents, podeu usar la validació de signatures de l'Agència Catalana de Certificació, adjuntant el document signat.
Normativa de la Seu
- Decret de creació i règim regulador de la Seu Electrònica titularitat de l'Ajuntament de Terrassa, publicat en el BOP núm. 139 d'11 de juny de 2010.
- Decret de creació i manual d'ús de la notificació electrònica a l'Ajuntament de Terrassa, publicat en el BOP de 29 de juny de 2011.
- Resolució de creació del registre electrònic de l'Ajuntament de Terrassa i aprovació de la seva instrucció de gestió, publicada en el BOP de 6 de març de 2012.
- Creació del tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Terrassa i aprovació de la instrucció del seu funcionament per la Junta de Govern, publicat en el BOPB de 30 de juliol de 2012.
- Ordenança municipal per al govern i l'administració electrònica de l'Ajuntament de Terrassa
- Ley 59/2003, de 19 de diciembre de firma electrònica
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas
- Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya
